meavita-mittliv

Alla inlägg den 13 december 2011

Av meavita-mittliv - 13 december 2011 18:42

Sitter här i huset som är byggt 1929 och eldar i vedkaminen i köket, det blåser ute och det viner i skorstenen. Väntar på att barnbarnet ska komma hem fån sin pappa, där hon har varit på eftermiddagen efter skolan. Jag blir här tills dottern kommer hem från sitt arbete, försöker att hjälpa henne så mycket jag kan, för hon behöver verkligen få in så mycket som möjligt i lönekuvertet.

Ute regnar det och det gör att det har blivit mycket halt på vägarna så det gäller att köra med ett ägg under gaspedalen, få se om det kommer ny snö till jul, så det blir lite ljusare igen.

Fick meddelande att barnbarnet väntas snart.. Det blir en mysstund i soffan och sedan godnatt för att orka med en ny dag i skolan.

Och  

 

Presentation


Är en kvinna mitt i livet.
Älskar att skriva om ditt och datt.
Tycker om att läsa en bra spännande bok.
Gillar att resa och se mig om i världen.
Har en annan blogg också:
http://joan.spotlife.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina favorit bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards