meavita-mittliv

Alla inlägg under september 2011

Av meavita-mittliv - 16 september 2011 15:30

 

Har inte bloggat på länge länge, inspirationen har inte infunnit sig.. det sista jag skrev var den 29 juli.. Hela augusti har gått med en väldig fart, ömsom sol    omsom regn.   Jag har arbetat hela sommaren, men någon dag ledigt har jag tagit, har ju den förmånen att kunna göra "lite som jag vill" huvudsaken är att mina åtagande hos mina kunder blir gjorda inom rimlig tid. Det är fördelen med att ha eget företag, men nackdelen är att jag inte kan ta vanliga 5 veckors betald semester. Klagar inte är ju fri som en  fågel  och har ingen chef som bossar över mig

utan jag bossar över mig själv..   

En och annan liten utflykt har det blivit och det är ju alltid trevligt att komma ut och stressa av en stund och bara ha det skönt, kanske äta lite gott eller bara strosa runt en stund. Trädgården här hemma har vårdats ömt    ända från våren till dagens datum, av mannen här i stuga.

lite blombilder kommer här:        Men nu är hösten i antågande vare sig vi vill det eller inte.. Men en sak ska jag erkänna visst är det vackert med färger från höstens färgpalett:



 

 Höstbilder från oss....

Mums vad gott!


Ja mina vänner ... slut för i dag och tack för i dag..

Och...

 




Presentation


Är en kvinna mitt i livet.
Älskar att skriva om ditt och datt.
Tycker om att läsa en bra spännande bok.
Gillar att resa och se mig om i världen.
Har en annan blogg också:
http://joan.spotlife.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina favorit bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards