meavita-mittliv

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Helgen fortsatte så här...

Av meavita-mittliv - 28 juni 2011 16:43

Vid två tiden på midsommar dagen styrde vi kosan till Rättvik för att besöka en vän till mig, en vän som jag har träffat en gång tidigare, Susanne heter hon och bor i en by utanför Rättvik.. på en hästgård.. Nu skulle vi äntligen träffas igen och samtidigt var hennes vänner Annmarie och Kent där som hade kommit ända från Blekinge.. Annmarie och jag har pratat med varann på nätet en längre tid.. men nu äntligen blev mina vänner.. vänner av kött och blod. Vi togs emot med öppna armar av Susanne och vi tillbringade en mycket trevlig kväll med god mat, dryck, skratt   och vi pratade till sena natta.. Vilka underbara vänner vi har fått..      vad härligt.. Nu bjuder jag på några bilder.. Är ingen mästerfotograf men lär mig sakta med säkert.. den här svåra konsten...

                           

Tack för mig 

och du..

 

 
 
kiza

kiza

28 juni 2011 19:47

Halloj min kära vän. Vilken fin kavalkad av bilder o fint skrivet. En underbar helg har vi båda haft, och det bästa att vi äntligen fick träffas, ser fram emot besök. Hälsa Svenne.// Kramen

http://www.kiza.bloggplatsen.se

meavita-mittliv

28 juni 2011 22:45

Hejsan.. vännen.. en jättefin helg var det.. kram och hälsa Kent..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av meavita-mittliv - 6 januari 2012 17:41

Husse...................................................(läs
så får du veta mer)                      här i huset har varit borta nästa hela dagen, han ville besöka sin syster som tillsammans med sin man ska åka till USA i tre v...

Av meavita-mittliv - 5 januari 2012 17:51

     Vad tycker du?        Bjuder på en vacker vinterbild... Sjön Dormen.. Vilka minnen jag har därifrån, sommarens bad och lek, optimist jolle segling, gummi båt paddling, fisketur i ekan, fiskat kräftor i augusti och då sovit i sovsäc...

Av meavita-mittliv - 30 december 2011 16:22

Sitter här och tänker på att år 2011 snart är slut...  Mycket har hänt under detta år glädje, sorg, skratt, gråt, rikedom...........             Sorgen är att mannen här i huset helt plötsligt blev sjuk.. inget allvarligt kan många ty...

Av meavita-mittliv - 23 december 2011 19:03

Frågan känns aktuell.....   Yttrandefrihet I dag uppfattas den av många som en rätt att kunna vräka ur sig vad som helst. Men det är inte en mänsklig rättighet att ohämmat kränka medmänniskor..   Läste i dag ett inlägg på en blogg som gjord...

Av meavita-mittliv - 21 december 2011 18:46

I dag så har jag vaknat före tuppen, arbetat och sedan begav vi oss till staden för att köpa julklappar till tomtens säck.. Vi måste ju hjälpa honom nu när han har så mycket att stå i.. Dagen fortsatte med att plocka fram tomtar och granen skulle k...

Presentation


Är en kvinna mitt i livet.
Älskar att skriva om ditt och datt.
Tycker om att läsa en bra spännande bok.
Gillar att resa och se mig om i världen.
Har en annan blogg också:
http://joan.spotlife.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mina favorit bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards